אחרי סדרת המשדרים המצליחה בה צפו עשרות אלפים

פרופ זליכה, גיא ברנד ואורי קוסקאס בוובינר לייב מיוחד עם שיטת 3 השלבים של פרויקט החינוך הפיננסי 'לפרוש מיליונר'

מלאו פרטים כדי לצפות במשדר המיוחד

אז הנתון המדהים הוא שכמעט
כל אחד יכול לעשות שינוי, לצמוח כלכלית ואפילו אולי לפרוש מיליונר.

לרוב הישראלים זה נשמע בלתי נתפס, אבל עם הידע הכלכלי הנכון, התנהלות יומית חכמה תוך חשיבה לטווח ארוך, ידע מתאים, לימוד מעמיק והשקעה במקומות הנכונים, זה רק עניין של זמן. 

כדי שלא תצטרכו לתכנן את זה לבד, ואולי עם הרבה טעויות, הבאנו 3 מומחים, כל אחד בתחומו, שייתנו לכם את הצעדים הראשונים ההכרחיים כדי להוציא את התכנית הכלכלית שלכם לפועל. 

מה ייצא לכם מזה?

פרופ' ירון זליכה על חינוך פיננסי נכון ומחשבה כלכלית לטווח ארוך

בגיל 26 הוא היה היועץ הכלכלי של ראש הממשלה נתניהו, ובגיל 33 היה החשב הכללי של מדינת ישראל. פרופ' ירון זליכה אחד המומחים הכי גדולים שידעה מדינת ישראל, בכלכלה ופיננסים, החליט שנמאס לו מהמצב הכלכלי שהישראלים נמצאים בו והחליט לצאת עם סדרת הדרכות כלכליות. בוובינר הקרוב הוא ישרטט את השלבים הראשוניים לחינוך פיננסי נכון ומחשבה כלכלית לטווח ארוך ויענה על כל שאלה שתעלה בדעתכם

גיא ברנד על בניית תיק השקעות בשוק ההון, לטווח ארוך

עם 18 שנה ניסיון בשוק ההון והכשרה של יותר מ-4,000 סוחרים מקצועיים, גיא ברנד הוא האיש שתרצו לשמוע על השקעות לטווח ארוך. כיום כמנכ"ל ביג שוט,חברת הנוסטרו הגדולה בישראל, הוא אחראי על מאות אנשים שסוחרים על כספי החברה ועל תשואות החברה לטווחים קצרים וארוכים. גיא גם מגיש בתוכנית הטלוויזיה ׳מאחורי הכסף׳ בערוץ 13, פינה העוסקת כולה בשוק ההון.

אורי קוסקאס על יזמות נדל"ן: רכישה, השקעה, משכנתאות ועוד

ב-6 שנים האחרונות אורי קוסקאס, 32, עומד בראש חברת יזמות נדל''ן בשם "פלאיה מימון והשקעות", מרצה בתחום הנדל''ן, מפרסם מאמרים בגלובס ובאתרי תוכן נוספים ופרסם ספר פופולרי בשם "פרקטיקה בנדל''ן". בוובינר אורי יענה על שאלות בתחום יזמות נדל"ן, אפשרויות מימון ועל איך עם הון קטן יחסית, אפשר להשקיע בנדל"ן.

בואו לשאול את המומחים שלנו בלייב את כל השאלות שרציתם לשאול כדי לבנות את העתיד הכלכלי שלכם